fredag 18 juni 2010

Min semester är över

och jag kliver in i den här dagen med påfylld energi.
Ibland behövs bara en dag, eller hur?

Det är trots allt fredag i dag... och bröllop i morgon.
Nu verkar det finnas sådana som inte vill höra ett enda ord till om detta spektakel, men jag tillhör inte den skaran.
Ge mig bara.

På Rapport såg jag en väldigt arg farbror sa att "de kan väl ta taxi från Arlanda som alla andra, så jävla märkvärdiga är de väl inte ändå", med tanke på de avstängningar som finns lite här och där i stan.
Jag säger bara; välkomna till Farsta!

Här är lugnt och skönt och inte en enda avstängning för annat än asfaltsläggning.

4 kommentarer:

Mia S sa...

Men !? Gnällisar.. ta tunnelbanan själv istället arga gnällfarbrorn... det är ju bara ett par dagar av flera år... kan man inte bjuda på det ? Trist...
Här regnar det idag...Kram !

Anonym sa...

skönt att inte bo i Stockholm, tycker jag! (kan ju åka dit när jag vill och njuta av skönheten i staden som trots allt är ett faktum, och sedan åka hem igen)

Hade totalt missat det var bröllop i morgon.. tycker dom är söta ihop faktiskt. Ser ut som om det kanske finns verklig kärlek där. Hoppas det.

Här regnar det.. perfekt pluggaväder! Och så skönt att leva och vara jag.

Ha en fin fredag och skön helg!

Kram.

/Lizzie

HOUSE of ADELA sa...

Här skiner solen och jag med idag=)
Jag gillar bröllopet och ska sitta naglad vid TVn i morgon!

Kram och önskar dig en jätteskön helg tjejen!

Adela

Åsa Hellberg sa...

Marie; håller med!

Lizzie; här smäller det och hällregnar just nu:)

Adela; tack det samma.