söndag 13 juni 2010

Om ni tror att ni ska få en ny design

på den här bloggen så glöm det genast.
Här ändras inte ett endaste dugg.

Jag funderar på hur ofta jag byter åsikter med tanke på hur ogärna jag själv ändrar på det runt om mig, och det högst troliga är att jag inte gör det speciellt ofta, i alla fall inte medvetet.
Omedvetet händer det säkerligen grejer, som med den egentligen helt oväsentliga smaken som tycks ändra sig utan att jag har en aning om det.

Jag plockade fram en blus ur garderoben idag, men se det gick inte.
Jag kommer precis ihåg hur oerhört nöjd jag var när jag köpte den och idag förstod jag inte alls hur jag tänkte då.
På ett litet år (en fyrtionåttondel av mitt liv...) har jag tydligen helt och hållet bytt smak.
Där ser man.

Det var ett stort blusår, 2009.
Jag vågar knappt titta på resten.

5 kommentarer:

Mia S sa...

Jag är konstnär, jag ändrar hela tiden.. det hör till skapandet (design).
Men inte mina kläder, där är det konstant samma (nästan) hela tiden så som huvtröja med olika tillbehör kjol,leggings, byxa, mysbralla.. Hmmm kanske dax för ny stil :)
Ha det gott ...kram !
Och grattis till plats 15 !

Åsa Hellberg sa...

Jag är inte konstnär ett endaste dugg som du märker:)

Krm och tack, Åsa

Pennelina sa...

Jag har bara ändrat en av mina bloggar, det räcker! Det måste bli bättre eller åtminstone finnas en önskan om förändring, annars får det vara.

Jag tycker din blogg säger så mycket, utan krusiduller och sånt! Hit kommer jag för det du skriver.

Kramar från mig :-D

Anonym sa...

Det är ganska skönt att komma in på en sida som är lika - så man känner igen sig. Allt ska ändras (ordentligt) nu för tiden - ny design affärer, på kontor och på webbsidor hela tiden samt människors stilar (hår och kläder) Ofta undrar man(jag) om jag kommit rätt eller träffat rätt människa.:)?
Vilket hektiskt liv - för att inte tala om kostnaden.

kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack för stödet av mitt "gamla":)