onsdag 9 juni 2010

Det gräts floder

och alla i Enskede kyrka var berörda av den fina skolavslutningen.
Jag fick kuvertet med betyget instucket i handen med ett "hej då, vi ses sen" och så drog gänget till stan.
Vad de ska göra där vet jag inte.

Jag vet i alla fall vad jag ska göra när jag ska dit klockan 17.00.
Min GPS saknar en sladd, alltså använder jag mig av Eniro och kartor när jag ska till en ny adress.
Höger, vänster är ingen idé för mig som inte har en aning om vad som är vad, jag måste se det framför mig.
Idag ska jag köra själv; problem får jag först om någon sitter i passagerarsätet och skriker "höger".
I de allra flesta fall svänger jag då vänster.
Tror jag i alla fall.
"NEJ!", brukar vara ett tecken på det.

Peka är min grej, gärna med hela handen.
Kan det bli tydligare än så?

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Peka är jättebra och mycket tydligt tycker jag :)

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Haha, det känns bra att inte vara ensam om det:)