måndag 14 juni 2010

Moments

Vi åkte till Heron city idag för att sonen skulle handla något på Media Markt, och hittade en av dessa underbara stunder där han är full av berättarlust, och jag bara kan luta mig tillbaka och njuta av det han har att säga.

Jag kan inte påminna mig att vi hade de tankar och funderingar som dessa kloka härliga 16-åringar har och jag blir så glad när jag återigen får bevis på den goda självkänslan som min son och hans närmaste vänner har.

Jag är just nu alldeles varm i hjärtat och oerhört tacksam.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Min 16-åring är då mycket mer klok än vad jag var i hans ålder. Hans framtidsvisioner är otroliga. Det finns liksom inga tvivel utan mer; Jag SKA jobba med musik.

Underbart!

Anneli Stålberg sa...

Det finns ingen bättre känsla i världen :D

Sus sa...

Jag ser fram mot att lyssna på barnens kackel i sommar.Nästa torsdag...Grekland...Herregud vad jag längtar!