onsdag 2 juni 2010

Möte med en eventuell samarbetspartner

på ett underbart litet takcafé i Sickla köpcentrum.
Spännande som tusan.
Mer om det om det blir av.

Än så länge har jag inte stängt min inglasning på balkongen, vilket betyder att detta nog är den varmaste och skönaste kvällen hittills i år.
I Stockholm blir det ännu varmare i morgon, för att sedan få lägre temperatur igen på torsdag och framåt helgen.

Det finns en hel del tokmånsar som springer marathon, och på lördag är det dags för Stockholms.
Jag kan nu meddela att ni som tänker springa får göra det i sisådär 17 graders värme, vilket väl låter som en rätt behaglig temperatur, eller?
Själv springer jag aldrig så jag vet inte när det är skönt, i min värld är det aldrig det.

Min egen coach, Mari, coachade sig själv att springa New York marathon.
Behöver du en coach för det ändamålet har jag alltså tips på den bästa av de bästa.

6 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Jag springer heller aldrig. En härlig powerwalk däremot är min melodi :)

Vad bra det gick igår på radio. Mycket intressant att höra.

Kram!

Unknown sa...

Här ska det visst vara sol alla dagar förutom på lördag då vi ska till stugan... måste kolla vädret igen ifall det är en ny prognos.

Maj Korner sa...

Söndag? Lördag är det väl? Annars går min planering åt pipsvängen.

Åsa Hellberg sa...

Tack Maj!:)

Nemo sa...

En tokmåns tackar för tipset ;)
Mvh Startnr 7809

Åsa Hellberg sa...

Nemo, haha, lycka till!