onsdag 23 juni 2010

Kommer ni ihåg att sonens musikal vann 25 000?

Nu har de enats om att de där pengarna ska användas till att åka till Gotland i slutet av augusti.
Om det fanns utrymme i den budgeten för att ta med en vuxen var inte riktigt klarlagt vid detta blogginlägg.

Nu vet jag inte varför jag är så fördomsfull att jag tänker att 20 tjejer och en kille inte kan göra särskilt mycket väsen av sig och att de nog kanske klarar sig utan en vuxen supervisor, men precis så tänker jag.

Vad tycker ni, ska jag tänka om?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är tveksam. Ibland funkar det ibland inte - beroende på ungdomarna.
Men det bör nog vara två vuxna som åker med, om så ska vara, så den ensamma inte blir för ensammen och inte alls lämnar ungdomarna i fred - för då blir det inte roligt för dem.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Har sonen tur (det har han alltid när jag inte är med) så ska deras musiklärare åka med, men det vet jag inte än...:)

Sus sa...

Det är lugnt!
Det är ju din son vi snackar om.
Dessutom tar det bara en timme att flyga dit om ngt händer =)

Åsa Hellberg sa...

Min son och 20 tjejer...:)

Anna sa...

Som mamma till ende sonen i klassen. Åk med... ;)