torsdag 6 januari 2011

Det gick faktiskt nästan inte att gå

när jag var ute nyss.
På gatan var det hyfsat tillplattat men eftersom det kör bilar där är det inte bästa platsen för en promenad.

Någon vidare dos av luft fick jag inte i mig eftersom jag gled det snabbaste jag kunde till affären och tillbaka.
Ibland är det extra skönt att komma fram till ytterdörren.

Medan tvätten hänger på tork tänker jag titta på film.
Flicka med pärlörhänge på 4+, 17.55.

Colin Firth gör sig som ni vet oerhört bra på min tv.

6 kommentarer:

Agneta sa...

Han gör sig bra på min tv också! : )

Åsa Hellberg sa...

Grattis Agneta:)

Anonym sa...

Kanske jag ska kika på den jag med - jag har läst boken en gång för länge sedan.
Sanna

Ninas skrivarlya sa...

Men han är bäst på min TV... jammi! ;)

Madlar sa...

Tror det är säkrast i detta väder att undvika utomhusaktiviter o istället ställa sig i korsdrag för den dagliga dosen av frisk luft.

Anneli Stålberg sa...

Det är helt galet på gatorna. Maken körde fast när han skulle parkera här hemma så hela grannskapet fick hjälpa till att få loss bilen. :)