söndag 9 januari 2011

Idag ska bilen ut ur garaget,

det står hämtning av son på schemat.
Han ska ha med sig ett par högtalare hem och de funkar inte riktigt att ta med på tåget.
Just nu skiner solen, alltså funderar jag på att åka relativt snart innan det blir kallt och minusgrader igen.

Min ensamkväll igår tillbringade jag med "The Jane Austen Book club" som gick på trean och utöver att filmen var mysig fick den mig att bli sugen på ett biblioteksbesök.
Jag har inte läst något av henne och det är väl lite synd och skam med tanke på min fascination av tv-serien "stolthet & fördom"?

Nu något helt annat: Vad gör ni idag?

5 kommentarer:

Anki sa...

Jag har en mysförmiddag med mig själv, kaffe, Paulo Coelhos "Segraren står ensam", mer kaffe, uppryckning, en dammsugardeadline och det bästa - mina barn kommer tillbaka från pappavecka!! Ungefär så.

Ha en fin dag!
Kram

Hon som gick sa...

Tvättstuga och städa ut julen (iofs bara fyra stjärnor och en julduk). Lite senare ett träningspass på Friskis - med andra ord samma som alla andra söndagar, förutom julfix. Ett bra sätt att ladda inför jobbvecka.

Anonym sa...

Jag började oxå se den filmen. Men kvällstrött som jag är somnade jag efter en halvtimma:( Det jag såg verkade den mysig..
Nu ska jag halka mig upp till Hedemyr´s:))

Anonym sa...

Lite jobb, bekanta mig lite mer med kameran, promenader med jycken, näsan i en bok och förhoppningsvis en film ikväll.

Martina sa...

Träning (dans)sen shopping .