torsdag 27 januari 2011

På tisdag

ska jag göra en intervju med en veckotidning - som min mamma alltid läser.
Både journalist och fotograf kommer hem och det känns okej nu när jag ändå har öppnat mitt hem för klienter.
Det är ju inte ett "hemma hos"-reportage vi kommer att göra.

Och på min lediga måndag ska jag fika med en kurskompis från coach2coach.
Det har hänt mycket i bådas liv sedan vi fick våra certifieringar och våra livsuppdateringar måste gå långsamt och inte på något sätt hastas över.
Det måste petas i detaljer, suckas, stönas, nickas med huvuden och hummas på rätt ställen.
Sådant tar tid.
Vi måste säkert fika i flera timmar.
(Hurra!)

4 kommentarer:

Kia sa...

Kan man fika på kortare tid än flera timmar???

Åsa Hellberg sa...

Haha, nej.

Anneli Stålberg sa...

Spännande!

Åsa Hellberg sa...

Anneli; japp, både måndag och tisdag:)