fredag 7 januari 2011

Man kan väl säga

att jag hade hyfsad koll redan från början med mitt tipsande om Figge och Norrmannen.
(Och när jag ändå är igång och slår mig för bröstet och är högmodig vill jag bara tala om att både min mamma och jag hade dängt allihop. Det är inte ett dugg svårt att dansa liggande i en soffa.)

Hur jag ska hålla mig vaken resten av kvällen har jag inte räknat ut, snarare är jag nog helt uträknad inom en timma eller så.
Dagens bloggeri har varit under min värdighet, men herrejösses vad jag kommer igen under helgen.

Jag tror vi säger så.

2 kommentarer:

Anki sa...

Åh jag har också liggdansat ikväll! :-D Jag är bäst på chacha och rumba i schäslong!
Jag snubblade in i din blogg för första gången ikväll...kommer tillbaka apselut!

Kram

Robert W sa...

Fast Tina Thörner kommer att gå långt. Hon är ju värmländska! Kom ihåg grisbonden Karl-Petter!