söndag 30 januari 2011

Tänker ägna den här dagen åt en

bok som jag fick i julklapp av min unge herre 2009, Jens Lapidus "Aldrig fucka upp".
Någon av er som har läst den?
Jag har varken läst eller sett "Snabba cash" så vad jag kan förvänta mig vet jag inte.

Hur har ni det i stugorna runt om i landet?
I min förort är det fint väder och min rumpa kräver att den får gå ut på en promenad.
Det gör det egentligen alltid, men idag är varje ursäkt borta.
Jag tror till och med att jag ska knipa vid varje steg.
Det gör inte så mycket att den numera hänger närmare knäna än höfterna, däremot behöver jag stärka upp musklerna - för min svanskotas skull.

Bok och promenad.
Jag tror att det räcker.

4 kommentarer:

Martina sa...

Promenad är ok om det inte blåser som igår :) Jag ska på träning för att ladda endorfiner !
Ha en bra dag.

Madlar sa...

Pust, trodde jag var den enda som inte läst Cashboken. Attans, när du tagit dig genom boken så ÄÄÄÄRRR jag verkligen den enda.....

Anonym sa...

Jag har läst boken Snabba cash och gillade den. Har även sett filmen och den var annorlunda mot boken, men en okej svensk film. Han som spelar huvudrollen var urbra. Jag har också läst boken Aldrig fucka upp, den var inte alls lika bra. Jag lade ifrån mig den flera gånger, man skulle kunna säga att den höll på att få mig att fucka upp innan jag hade läst ut den.

Min söndag kommer att spenderas på samma sätt, bok och promenader med jycken.

Åsa Hellberg sa...

Martina; jag ser bara solen, blåsten får i så fall bli en överraskning.

Madlar; det är inte cash jag läser utan efterföljaren; så vi är fortfarande två.

Colour; aj då. Då får vi se hur långt jag kommer, jag läser ju aldrig klart om det inte är bra:)