torsdag 8 augusti 2013

Det slog mig

att om jag skriver klart"Sara" till sista september, så har jag skrivit fyra böcker på drygt två år.

Sonjas sista vilja påbörjade jag fjärde juli 2011, och den skrev jag i raketfart. 29 augusti mailade jag manuset till Bra Böcker.
Bara veckor senare började jag - i ett betydligt långsammare tempo - med Sonjas hemlighet. Sept 2011-mars 2012.

1:a augusti 2012 skrev jag de första orden i "En liten värld och jag skickade manuset till Forum 18 dec 2012,  och Sara kickade jag långsamt igång i april i år.

Jädrigt bra kämpat, Hellberg!




13 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jävligt bra kämpat!!

Kati sa...

Håller med dig och Hanna!!

Ninas skrivarlya sa...

Herregud vad bra! Jag är impad.

MVH
/Hon-som-skriver-ett-manus-per-årtionde ;)

Agneta sa...

Helt otroligt bra!

Anonym sa...

Lycka till med den boken du håller på med.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack, det känns bra!

Charlotte C sa...

Oj! Hur lyckades du skriva Sonjas sista vilja så superdupersnabbt? Verkligen imponerande! :)

Åsa Hellberg sa...

Jag vet faktiskt inte, hade inte skrivit på ett par år så jag var nog bara superladdad :)

Andra intryck sa...

Jädrigt bra kämpat!

Edgrenskan sa...

Bra jobbet, verkligen.
Jag dubbeldebuterade förra året och om ett par veckor släpper jag min sjunde bok - jag har jäkligt mycket mer att skriva:) så det är bara att skriva på, eller hur??

Anna Hansson sa...

Men herregud! Det är ju hur snabbt som helst! /Jäkligt imponerad

Fru Venus sa...

Heja Hellberg! :-)

Nina sa...

Men jisses!
Du är maskin! En jävligt snygg maskin!