måndag 5 augusti 2013

Jag vet inte riktigt vad detta är för en lista.

Men jösses, vad snygg den är!
Nu har jag kommit på att det är Elibs e-ljudsboksutlåning. I juni.
Jag tror att den här är juli och även här får Hellberg vara med, men med en istället för två böcker.

Jag älskar bibliotek!
I Farsta finns inte mina fysiska böcker inne.
Det vet jag för att jag promenerar förbi och kollar ibland.
Hehe.

Mer update: Här är topp-50, e-böcker, ALLA Sveriges bibliotek. Sonjas hemlighet på plats 28 och Sonjas sista vilja på 38 .
Jag sa väl att jag älskar bibliotek. Jättemycket.

6 kommentarer:

Sus sa...

Jösses vad det går bra nu! Fy sjutton vad roligt!

Och eftersom jag känner försäljningschefen på ett annat bokförlag tyckte han att du skulle höra av dig ;-)

Åsa Hellberg sa...

Tack Sus.
Hälsa och tacka men jag har ju ett nytt förlag. Det bästa av de bästa!

Sus sa...

:0)

Hanna Lans sa...

Ka-tching! (E-boksutlånen ger ju bra mycket mer pengar än den fysiska.) Grattis, vad kul! Jag vill också ligga på den listan någongång.

Åsa Hellberg sa...

Såklart du ska!

Singelmamman sa...

Härlig läsning! :-)