måndag 12 augusti 2013

God morgon, mina vänner.

Jag sitter här och försöker bli vän med min fåtölj som numera är min nya skrivplats.
Soffan såldes igår. Min vän, min hörna, mitt skrivbord. Fyra, nästan fem, böcker har kommit till i den
Men. Den var för stor och otymplig och jag har länge velat ha en förändring. Med två finfina fåtöljer i källarförrådet (som har tagit upp vare centimeter av det) så satte jag ut en annons på soffan för ett par veckor sedan och fick därmed nästan ett nytt vardagsrum/sovrum när fåtöljerna och den gamla mattan kom in istället.
Jag älskar allt det INTEvita.




Idag ska vi äta tårta i allt det nya. Min unge fyller nitton år.
N-I-T-T-O-N!
Han och flickvännen sover fortfarande, och jag ska smyga ut och köpa smarrig frukost.
Vi hörs kanske sen?


7 kommentarer:

Spader Madame sa...

God Morgon! Snyggt blev det. Grattis till NITTON!

Kati sa...

Gillar både soffan och det nuvarande. Mysigt hur som helst. Och är det inte väldigt författarmässigt med en ordentlig fåtölj? :) Älskar boktravarna i bakgrunden på den första bilden, så ska det se ut hemma hos en författare. :)
Grattis till sonen!

Anonym sa...

Urtjusigt blev det!
Grattis till födelsedagskillen :-) / Venus

Anonym sa...

Grattis till er båda.

Det ser riktigt bra ut.
Sanna

Annika Estassy sa...

Snyggt! Och jag är inte heller så mycket för vitt ...

Izabella sa...

Mysigt med fåtöljer! Grattis till sonen, vet hur det känns det där med att han fyller NITTON! Det gör nämligen min med i oktober. Jag fattar inte det...

Agneta sa...

SNYGGT!