lördag 10 augusti 2013

Jag är rätt övertygad om bloggens överlevnad.

Som kommunikationskanal, alltså. Jag är mer skeptisk till FB, Twitter, Instagram, Pods och Vine (det senare kan jag bara namnet på).

Och det är klart att jag utgår från mig själv. Jag glömmer att uppdatera allt utom bloggen. Det stackars Twitter hänger jag på ibland bara för att jag undrar vad Kirstie Alley, Oprah och Jackie Collins har att säga. De vanliga svenskarna är jag redan trött på (ursäkta mig om du nu är en av dem, men du är troligtvis bättre i din blogg).

Sedan kan man förstås vara lite modernare i bloggen, lägga upp fler bilder och så.
Alltså får ni en på förra veckans ugnspannkaka.
Det får duga.




5 kommentarer:

Shamrock sa...

Håller med dig. Jag avslutade mitt twitter eftersom jag inte tyckte att det var så kul. Har FB och blogg men är lite av periodare på båda

Ebba Range sa...

Jag har bara FB och blogg - räcker så.

Hanna Lans sa...

Pannkaka som pannkaka, mums! Det där med Vine förstår jag inte riktigt. Hur kul är det att kolla på 7 sekunders videor som går på repeat? Kanske skoj en gång, men inte mer.

nillas liv på pinnen sa...

Ha ha. Vem vill inte se en bild på ugnspannkaka, liksom.

Åsa Hellberg sa...

Nilla; alla väl?