onsdag 7 augusti 2013

Stockholm text tar över all försäljning och produktion

av Bra Böckers böcker, och det tackar vi för.
Sonjas hemlighet kommer in igen i mitten av augusti, och därefter hoppas vi att "slutsåld" inte finns längre.

Jag tror faktiskt att jag har somrat klart för i år, blekheten sveper in över mig kropp men jag orkar inte riktigt göra något åt det. Jag vill skriva och just nu sitter jag i soffan i linne och trosor eftersom det är så förbenat varmt. Det hjälper inte att ha balkongdörren på vid gavel när tantattackerna sätter in.

(För övrigt undrar jag vad det där kindpussandet bland tevegäster handlar om. De har ju just träffats både i smink och fikarum i tevehusen. Trams. TRAMS!)

Nu ska jag skriva en bok som jag tänker ska var klar sista september. Häng med till dagens mentala skrivstuga.
Kämpa Åsa, kämpa!

2 kommentarer:

Kati sa...

Hurra för Sonja! Må "slutsålt" vara ett minne blott. (Å andra sidan kan jag tycka att "slutsåld" har en viss klang... men det kanske bara är jag som ser fascinationen i det ordet?? )

Åsa Hellberg sa...

Slutsåld har en klang ... en gång, inte fem som det är nu sedan januari.