måndag 26 augusti 2013

God morgon vänner, bekanta och alla andra som har den goda smaken att hänga här.

Det är måndag.
Jag tycker att vi fastslår det direkt, så är det över.

Nu har jag inga större problem med veckodagarna eftersom jag arbetar med det jag arbetar med under alla veckans dagar, dessutom inte har jag ju inte något skolbarn längre.
Det senare känns högst märkligt.

Nu är vi två rätt oavlönade kulturarbetare i familjen.
Men som vi Hellbergare säger, det är bara en tidsfråga innan vi slår igenom.

5 kommentarer:

Annika Estassy sa...

:D
Önskar en trevlig måndag till er båda!

Ebba Range sa...

Måndagar är bäst!

Fru Venus sa...

Jag bara älskar ert positiva tänkande :-)

Anneli Stålberg sa...

Det är så,sant som det är sagt. Det är verkligen bara en tidsfråga för er båda. Ni är ju verkligen på god väg, båda två!

Åsa Hellberg sa...

Låt oss hoppas det :)