lördag 10 augusti 2013

Jag är mycket, mycket nöjd med dagens 1000 ord.

Nu ska jag skriva inledningen till nästa kapitel och sedan slår jag ihop manuset för idag.
Nu har jag kommit så långt (ca 30 tusen ord) att huvuddragen är helt klara. Sedan kommer de att kryddas av överraskningar, men riktningen finns där och den är jag rätt säker på nu.

Resten av den här lördagen tänker jag städa.
You´ve gotta lööööv this molniga weather, eller hur?
Kan vi hoppas att det håller i sig in i oktober?

(Här får ni låtsas att ni ser en hög med höstlöv, jag har inga sådana bilder i mitt eget arkiv.)

3 kommentarer:

Ebba Range sa...

Här skiner solen i min västra förort - ingen städning alltså!

Kati sa...

molnigt weather? här på söder har det varit soligt hela dagen! inte visste jag att stockholm var så stort att vi har olika väderzoner! :D wow!

Åsa Hellberg sa...

Det kanske gick en vädergräns vid Globen?:)