tisdag 20 augusti 2013

Om man läser min blogg

kan man inte tro att skribenten har producerat någonting som folk betalar för.
Jäklar vad jag slarvar.
Men jag är noggrannare när jag skriver böcker.
Och så har jag hjälp med dem.

Till exempel den där som kommer ut i APRIL 2014, En liten värld (titeln är spikad).
På torsdags ska jag få se skisser på omslaget.
Jag kan inte ens uttrycka hur oerhört spännande det är.
Min första bok på Forum!

Nu ska jag återgå till den som möjligtvis kommer i april 2015.
Tjoho.
Mot kaklet!

8 kommentarer:

Agneta sa...

Tjoho! Vad kul och spännande!

Åsa Hellberg sa...

Ja, ruskigt!

Spader Madame sa...

Det blir perfekt! :-)

Åsa Hellberg sa...

Visst gör det?!

Kati sa...

Åh vad spännande!

Simona sa...

Tjohooooo!
Längtar!

Linas drake sa...

Slarvar du så märks det inte i alla fall. Och jag som läst och gillar båda sonjaböckerna ser verkligen fram emot nästa. Spännande!

Anneli Stålberg sa...

Superkul! Full fart framåt bara. :)