torsdag 29 augusti 2013

Jag borde verkligen

ägna mig mer åt hemmaturistande.
Igår promenerade vi på Monteliusvägen som löper högt ovanför Södermälarstrand.


Ni ser ju själva.
Rätt fantastisk utsikt.

Sedan gick vi hem till N, jag grät en timme och sedan åt vi middag och hade en jättetrevlig kväll.
Idag har jag inte tid med gråt eftersom jag ska på möte med min Agent. Två möten på raken.
Det första är superhemligt och det andra är superroligt; jag ska träffa mitt norska förlag, Gyldendal.
Inte mycket att böla för den här dagen, inte.
Hurra!

5 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Hurra! Det blir en bra dag idag!

Åsa Hellberg sa...

Ja!:)

Anna Hansson sa...

Härligt med agent och norskt förlag! Ser fram emot när jag har det själv! :)

Lycka till på mötena!

Åsa Hellberg sa...

Taack!!

Andra intryck sa...

Vilka spännande möten, vill vi höra mer om!