måndag 30 mars 2009

Mätt idag också


Och på ett sånt strålande humör att jag inte kan undanhålla dessa fina "Stella McCartney" från er.
Livet är inte alltid så enkelt som det känns just idag; det går upp och det går ner, för det är så livet är.
Så låt oss komma ihåg de bra dagarna; hur de såg ut, hur vi kände och vad vi tänkte.
Nästa gång jag är låg ska jag titta på min "Stella sko", för att påminna mig om att det finns många bra och härliga dagar, och att de alltid kommer igen på ett eller annat sätt.


4 kommentarer:

Unknown sa...

Ojojoj, perfekta till mina svarta döskalleleggings.

Jag skulle kunna fota mina skor och lägga ut dem i bloggen. Har dock inte överdrivet många, men några par.

Åsa Hellberg sa...

Ja, lägg ut lite skor!

helene sa...

Jag tror jag ska sätta upp en bild på väggen på ett par Stella Mcartney skor så att jag kan titta på dem när allt känns svårt.

Åsa Hellberg sa...

Helene; Ja, gör det! :)