tisdag 31 mars 2009

Ytterplagg

Dunjackorna är nu undanhängda.
Det gav oss en kvadratmeter till i hallen, tjoho.

Dessutom lyckades jag skaka fram lediga platser i min garderob genom att trycka in alla vinterlika kavajer och tröjor på en hylla som jag knappt visste att jag hade.

Compact living kräver organisation och det gäller för mig att passa på just precis när den där lusten infinner sig.

Man vet nämligen inte med mig när den återkommer.
Det har hänt mer än en gång att det tar stopp när hälften är klart, och det skapar ju ingen ordning.
Det är som om jag skulle blogga och helt plötsligt skulle orden ta

4 kommentarer:

Unknown sa...

Compact living. Jo, jag tackar. Det lever man ju i...

Åsa Hellberg sa...

Hur många kvm?
Vi bor, oftast 2 pers, på 60.

Unknown sa...

5 pers, två katter på 83 kvadrat vaaarje dag. Tror jag vinner den tävlingen...

Åsa Hellberg sa...

A du vinnner:)