onsdag 18 mars 2009

Träning

Fästmannen och jag tränar tillsammans.
Det är alldeles utmärkt för mig, då det betyder att han drar med mig. I håret i värsta fall (ja, bildligt...igen), det händer nämligen att jag protesterar och försöker smita.
Min rygg börjar dock bli aningens åldrig och behöver gymmets stryrketräning.

Igår la jag ner energi på just min rygg och idag har jag ont precis där jag inte vill ha det.
Är inte det konstigt? Det skulle ju vara tvärtom!

Nåväl, höga klackar kommer som vanligt att avhjälpa detta.
Är inte det konstigt då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter alldeles utmärkt, fortsätt med det....................menar träningsnarkomanen Agneta, just hemkommen från Högdalshallens spinningpass med efterföljande gympass......och nu ett glas vin i lugn och ro medan sambonär på AIK-Leksand på Globen......

Åsa Hellberg sa...

Hej träningsnarkomanen. Du vet att du är galen va?:)

Tack för att du tittade in, fortsätt med det!

Kram Åsa