fredag 22 januari 2010

Är jag utvilad?

Å nej.
Jag fastnar nämligen varje kväll hos familjen Gosselin och deras tvillingar plus sexlingar.



Fullständligt onödigt eftersom jag redan har sett de avsnitt som visas, men jag kan ändå inte låta bli.
Så några åtta timmar blev det inte i natt heller, därför är det skönt att det faktiskt är sovmorgonsläge i morgon.

Just nu ser jag på 4;an och där pratar man om Victorias bröllop 19 juni.
Visst vore det coolt om hon och Daniel fick sexlingar?

Vem ärver tronen då?

Den stackarn som först kommer ut?

4 kommentarer:

Tinto sa...

Har funderat lite på hur det skulle kunna bli om de faktiskt inte kan skaffa barn på naturlig väg...om de då väljer att adoptera.

Är det då självklart att barnet ärver tronen? Med tanke på hur högt och gällt vissa skriker efter blåblodighet så vore väl det scenariot ytterst spännande...särskilt med tanke på att man, om man väljer att INTE låta det adopterade barnet bli tronföljare, då man ju på något sätt diskriminerar alla adoptivbarn genom att hävda att de inte räknas när det verkligen gäller...

Hrm.
And the saga continues... :)

Kram
Tinto

Åsa Hellberg sa...

Jag vet faktiskt inte vad som händer då; kanske Madelienes eller Calles eventuella barn får ta över?

Kram åsa

Pennelina sa...

:-)

Kram!

Anonym sa...

Jag hoppas inte alla sex får dyslexi bara
(vet hur jobbigt det kan vara - och ändå har jag inte den svåraste varianten eftersom all hjälp jag fick under skoltiden har hjälpt mig att klara det bättre)
kram Sanna