tisdag 5 januari 2010

Efter dagens sista samtal


åkte jag och hämtade min nya digitalbox och nu är allt som vanligt, men med en bättre bild. Det passar mig alldeles utmärkt att den kom idag och gör att jag kan ägna den här kvällen åt helt meningslöst kanalsurfande.

Men först tänker jag dricka varm O´boy; visst är det underbart gott när det är buskallt ute?
Till det tror jag att det alldeles purfärska italienska brödet - med tre lager Goudaost - passar alldeles utmärkt.

Ögat är trött så jag packar ihop datorn för idag.
Det är högst troligt att jag återkommer i morgon.

3 kommentarer:

Lasse sa...

Oj va fin den var, med hdmi och allt!
Jag sket i oboy, och öppnade en flaska Cline i väntan på att älskling ska komma hem från kvällskiftet.

Lasse

FRIDA sa...

Hej Åsa!

God fortsättning. Hur kallt har ni det? Här är det runt -7.

Kram Frida

Åsa Hellberg sa...

Lasse; det gjorde du hel rätt i!

Frida; jag vet inte vad det är den här morgonen, men säkert närmare - 20:)

Kram Åsa