måndag 25 januari 2010

Nu är det klart

med ny lokal under en period och det känns bra.

Det blir på samma gata som jag håller till på just nu, och dessutom är det tillräckligt stort för att hysa in min grupp på måndagkvällarna.
Toppen att jag kan bocka av den posten.

Nu till något helt annat; statement via kläder. Visst är det så att vi signalerar grupptillhörighet via vår klädsel och utseende?
Det har hänt att jag har känt att jag skulle vilja tillhöra kategorin wild & crazy och klä mig som de vackra indiskorna i Bollywoodfilmerna, eller för all del som Gunilla Pontén som aldrig har varit rädd för att synas.

Det har jag aldrig tordats.

Idag ska jag se på Guldbaggegalan.
Kan vi hoppas på att gästerna svept tygstycken om sig så att det blir både glitter och glamour?


2 kommentarer:

Unknown sa...

Jo, jag tror kläder signalerar mycket, och jag tror att vissa klädval automatiskt ger förutfattade meningar om personen.

Åsa Hellberg sa...

Japp.

Kram Åsa