lördag 9 januari 2010

Hjälp

Igår kväll när jag vred på kranen i köket kom det vatten blandat med skum ur kranen, ungefär som om det var diskmedel i det.

Jag hällde upp det i ett glas och det bildades två cm skum. En halv cm fanns kvar när jag la mig tre timmar senare.
Ingen lukt vad jag kunde känna, men när jag drack lite senare kändes det lite strävt i munnen efteråt, vilket också kan vara inbillning.

Nu kommer vi till hjälpet; vad fasiken var det som hände?
Idag ser det ut at vara helt som vanligt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Och du vågade dricka det? Hade jag aldrig gjort. Jag hade nog slängt mig på telefonen och ringt kommunen...

Åsa Hellberg sa...

Jag lät det rinna läääänge innan jag tordes prova:)

Kram Åsa

Unknown sa...

Låter ut som om någon monterat en ölkran där. Är "vattnet" gult?

Åsa Hellberg sa...

Liz; nej inte gult men lite grumligt.

helene sa...

Gu va läskigt å konstigt. Vad är det i dina rör!!!
Ring till polisen och anmäl!!
Kram

Anonym sa...

Kanske det är kylan som "spökar"?
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Helene och Sanna: nu är det precis som vanligt igen, ska prata med bostadsrättföreningen om det.

Kram Åsa