lördag 11 juni 2011

Här sitter jag blickstilla med en vetekudde

virad runt halsen.
I magen ligger värktabletter.
Inte för att det är en vansinnig smärta utan mer för att det vore skönt att inte ha någon alls en stund.

Eftersom jag redovisar varenda löpsteg på den här bloggen så vill jag också redovisa när jag inte har sprungit, och det har jag inte sedan i måndags (tror jag).
Mest för att min nacke har gjort ont men också för att jag behöver nya dojjor och för att det gör ont att springa under min PMS.
Nu är nog det fel strategi, i alla fall ut nacksynpunkt.
Röra på sig är toppen har jag läst mig till.
I morgon kör jag min gympa.

På det bara, Hellberg!

3 kommentarer:

Mia S sa...

Ont i nacken är ingen höjdare.. men ryggen ville väl ha sällskap !

Krya på dig och ta det lugnt o sakta med gympan :)

Åsa Hellberg sa...

Tack!

Shamrock sa...

Kolla Löplabbet. Du har ju en butik nere i F Centrum