lördag 11 juni 2011

Jag har fått en award

av skrivkamraten Nina. Tusen tack!


I awarden ingår två utmaningar:

  1. Krama den första jag träffar efter att ha fått den; det får bli sonen när han vaknar.
  2. Skriva tio bra saker om mig själv:
    1. Dricker inte alkohol; just idag är det en enorm fördel eftersom jag var på fest igår.
    2. Jag är lika snäll mot mig själv som mot andra.
    3. Jag är lat.
    4. Jag är bra på mitt jobb.
    5. Jag är en schysst mamma.
    6. Jag kan vara skitsnygg (som igår) eller ett ösregn (som i förrgår). Båda är lika okej.
    7. Jag är nöjd.
    8. Jag tror på människors förmåga till förändring.
    9. Jag kan skilja på person och handling.
    10. Jag gör det godaste kaffet i Farsta.
Tusen tack, Nina.

3 kommentarer:

Shamrock sa...

Grattis till awarden

Åsa Hellberg sa...

Tack!

Anki sa...

Grattis!! Och underbara bra egenskaper! Dessutom tror jag du har många fler! :-)