tisdag 21 juni 2011

Min nacke har blivit diagnostiserad och vi pratar...

kramp.
Troligtvis utlöst av drag.
Det fanns inte en enda kota som låg fel och det som ska vara mjukt var det.
Kommer det tillbaka ska jag direkt på med de rosa pillren och förebygga nackspärrandet med alltid ha en sjal med mig i bilen om jag ska åka med neddragna rutor, eller i soffan som är placerad vid vid balkongdörren som det förstås drar ifrån eftersom den alltid står öppen.

Jag längtar efter SPA-massage.
Tror jag.
Jag har ingen erfarenhet av det.
Men visst måste väl den vara mjukare och mer välbehaglig än massage hos en naprapat?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad skönt ändå att det inte var något "värre", även om jag förstår att det är jobbigt nog som det är.
Har du testat vetekudden?

Och vilken fin och somrig blogg det blivit här... :)

Åsa Hellberg sa...

Tack:)
Vetekudden har varit jätteskön. Tack för tipset!

Simona sa...

Det ryktas om Tempur-kudde, att den ska vara skön.
SPA-massage har jag provat. Kan berätta mer imorrn.