onsdag 22 juni 2011

Jag har hittat

O´Learys och söndag är väl en lysande dag för att äta obscent stora köttbitar?

Egentligen skulle jag till centrum bara för att köpa filmjölk men först klev jag in i ett provrum för att dra på mig ett par rosa jeans och en söt och piffig rosa kofta med volanger.
Gullgulligullgull är inte riktigt jag, men det händer att jag tror det.
Som idag då.
Vad som som räddade mig från ett totalt felköp var att jag insåg att jag inte har något övrigt som passar ihop med just rosa jeans oavsett om det är 50% rabatt på dem eller inte.

Mycket vuxet gick jag istället hem med bara min filmjölk i handen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är inte nya joggingskor ditt nya jag? // A

Åsa Hellberg sa...

Jo, men inte dygnet runt:)

Anonym sa...

Har du köpt nya - det har jag missat! // A

Åsa Hellberg sa...

Nej, men jag ska nu äntligen när nackspärren är borta! Hurra!