måndag 27 februari 2012

Fråga mig gärna om jag har tagit av mig morgon slash skrivrocken idag?

Nope.

Den har suttit på hela dagen eftersom den är att betrakta som myskläder utan sömmar där bak ...
Med en son som ville handla, har jag inte behövt lämna lägenheten.
Istället har jag planerat manus två. Jag har ungefär tio skrivdagar kvar, varav två infaller under den här veckan och två under kommande helg.

Sedan ska jag redigera och skicka det till en vän som ska få säga om det håller att läsa fristående eller om det blir rörigt.
Sonjas hemlighet, som är arbetsnamnet, är ju en fortsättning på Sonjas sista vilja, men måste också fungera för den som inte har läst del ett.
Därför är det bra om min vän läser innan ettan kommer ut (7 maj, 7 maj, 7 maj).

Hon skriver också, och vi byter manus med varandra. Smart va´?
Hennes bok Morgongåvan har just kommit ut som e-bok. Ni kan klicka hem den här för 23 pengar. Det är ju ingenting för en hel bok.

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Finns ingen anledning att klä på sig något annat ;-)

Åsa Hellberg sa...

Nej, det gör ju inte det:)