lördag 18 februari 2012

Jag tänkte jobba med manus två idag,

men skräpet och forden tog över.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Det är ingen idé att börja redigera när jag är eftermiddagstrött.

Jag kanske skulle läsa klart den där boken jag började på häromsistens och som har så många korrfel och paranteser?
Å andra sidan är pocket och trött inte heller en bra idé, ögonen går bananas när de måste läsa så små bokstäver.
Städa?
Nope.
Tvätta?
Aldrig i livet.

Nä, det blir inget vettigt av det här.
Återkommer.

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, vad är det som har hänt, jag har också fått svårt för små bokstäver.....åldersrelaterat - nope, kan det ju inte vara....kramar

HOUSE of ADELA sa...

Hmmm en till här som tycker bokstäverna krymper;) Kolla Melodifestivalen i stället i kväll och se om din kollega Ranelid kan sjunga...efter förra helgens föreläsning med honom är jag ganska säker på att han sjunger sämre än han föreläser=)

Kramar
Adela

Åsa Hellberg sa...

Snäckan och Adéla; visst är det förfärligt det där med ögonen.

Ranelid är en posör av rang, jag tror nog att han kommer att prata snarare än att sjunga.