fredag 24 februari 2012

När det idag ska konstateras att lilla fröken prinsessa inte är

en bortbyting, hoppas jag att det sker på Haga så att hon slipper att åka till Stockholms slott.
Pyttesmå bebisar ska hållas hemma i dessa influensatider.
Själv var jag på BB i sju dagar.
Jag blev snittad och när sonen var ett dygn togs han in på Neonatalavdelningen eftersom hans andning inte var okej.
Där låg han, 4690 gram, 56 centimeter med långt kolsvart hår, bredvid pyttar på under 900 gram.

Uppdate: Här fanns en en bild på min plutt, men jag tog bort den. Ni som hann se hann se, typ.

6 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Vilken ljuvligt liten bjässe!

Inte så konstigt att han inte kom ut den förväntade vägen, kanske...

Åsa Hellberg sa...

Nej, precis:)

Gafflan sa...

Vilken godingbäbis och hår! Precis så där god och rund som dom ska vara. :DD
Grattis på bloggfödelsedagen!
Kram

Åsa Hellberg sa...

Tack Gafflan!

Ebba Range sa...

Inte hann jag!

Men jag vet hur de där pyttarna såg ut - min dotterdotter är född i vecka 27 - men vilken kämpe hon var/är. Nu är hon 3 1/2 och är före de flesta i sin ålder på alla sätt... alla. Bara att böja sig och tacka försynen eller nåt ...

Man blir rörd oavsett om det är prinsar eller prinsessor:)

Ebba Range sa...

...3 1/2 år alltså - och två språkig dessutom (skryt - jo men bara lite - väl?)