torsdag 16 februari 2012

Inga skriverier alls den här veckan.

Känns väldigt märkligt.
Så kan vi inte ha det, alltså tar jag bort lacket, klipper naglarna och kör igång tvåan igen på lördag.
Jag tänker djupdyka i de ord och meningar jag redan har skrivit. Jag fick så mycket värdefullt med mig i redigeringen av Sonjas testamente som jag direkt kan överföra till tvåan och tänker därför låta de sista kapitlen vänta.

I redigeringsfasen måste man läsa lååångsamt. I alla fall jag. Jag är inte så bra på det.
Det ska jag också träna på i helgen.

Det var väl det.

2 kommentarer:

Anne Jonsson sa...

Hej och god morgon,
Har du börjat med en bok till? Wow vad du är duktig!
Jag är djupt imponerad...hoppas jag kan kunna skriva så mycket också någon gång.
Heja!

Åsa Hellberg sa...

Ja, den är snart klar, men oredigerad:)