onsdag 15 februari 2012

Dagens middag från Konsumboxen:

Pasta med Basilikakyckling och spenat.
Det kommer att bli tvärtom här. Basilikakyckling med spenat och lite pasta.
Tidig servering på grund av kvällspass på Dysberoendekliniken.
De får stå ut med att jag doftar vitlök, som är en av ingredienserna i dagens matlagning.

För övrigt har jag funderat på min kropps muskulatur, de som hivade mig i handvolter över ett helt idrottshallsgolv på den tiden det begav sig.
Jag har en muskel som jag aldrig tränat.
Det är den som ger ifrån sig en gnutta luft när jag får mina hostattacker.

Fortsättningsvis ska jag hosta och knipa samtidigt.

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Vitlök är gott - håller med dig om att de får stå ut

Åsa Hellberg sa...

Jag tog nog för lite vitlök, tror jag. Ingen verkade märka något:)