onsdag 29 februari 2012

I morgon tänkte jag försöka skriva i två omgångar.

Första tidigt och den andra på eftermiddagen. Det kan funka. Jag vet inte innan jag har provat.

Annars skriver jag alltid i ett svep tills jag är trött. Oftast i ungefär tre timmar.
Med Sonjas sista vilja kunde jag skriva i sex-sju.
Med tvåan orkar jag inte det. Kanske för att jag har skrivit dem i följd utan uppehåll?

Men det är en behagligt takt. Det tuffar liksom på.
Tvåan kommer definitivt att vara klar när ettan kommer ut (7 maj, 7 maj, 7 maj).
Det är rätt fränt.

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Om jag köper signerar du?

HOUSE of ADELA sa...

Bra flyt förstår jag;) Härligt!

Kram
Adela

a sa...

Härligt att kunna skriva så länge. Jag blir trött i huvudet av att koncentrera mig så länge och behöver pauser. Mikropauser funkar bra. inte så långa att stämningen försvinner...bara en liten.

Anne Jonsson sa...

Härligt att kunna skriva så länge. Jag blir trött i huvudet av att koncentrera mig så länge och behöver pauser. Mikropauser funkar bra. inte så långa att stämningen försvinner...bara en liten.

Oj vad jag fipplade med tangenterna ovan...sorry!

Åsa Hellberg sa...

Spader; det är väl alldeles självklart!

Adéla; ja, det rullar på_)

Anne; vi är olika, vi skrivare. Det gäller att hitta sitt "eget sätt".