fredag 8 juni 2012

"4 Looks To Turn Heads At Ascot"

är rubriken i mailet från Karen Millen.

Men jag vet inte jag. Nog för att jag älskar England (av någon anledning som jag faktiskt inte rakt av förstår) men Ascot är nog inte min grej.
Däremot kan jag tänka mig hatt.
Jag hade en marinblå pillerburk till min hellånga marinblå cape med persiankrage, once upon a time.
Det var väldigt tjusigt vill jag minnas.

Vad säger ni flickor.
Skulle ni kunna tänka er en någon av dessa kreationer?

Bilden lånad från theverysimong.com




7 kommentarer:

Susanne B sa...

Jorå. Den röda till vänster skulle funka. Med en stadig BH under :-)

Snäckskalsdalen. sa...

Nej, inte nån av dom. Nåt annat. Men det var länge sen jag var så där chic, bor man här på sitt bohusländska berg (du vet, ju) mitt ute i ingenting, då skulle det kännas märkligt att gå omkring så där......Kram

Åsa Hellberg sa...

ja, men om man lämnar berget kan det väl vara kul att chicka till sig?

Agneta sa...

Jag skulle vilja vara med där!

Anonym sa...

Det ser roligt ut - och de är verkligen en färgklick - men ingen av dessa modeller är i min smak
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Agneta; ja, det kanske är kul!

Sanna; man kan stå vid sidan och titta på, ibland är det lika njutningsfullt som att var med.

Anonym sa...

It's awesome in favor of me to have a web page, which is useful in favor of my knowledge. thanks admin

my web-site - dolnoslaska agencja reklamowa