söndag 3 juni 2012

Tvättstuga

betyder att jag inte kan ha morgonrock betyder att jag har en söm i rumpan betyder att det känns så där att sitta = manus först när jag är klar med tvätten

På tisdag ska jag på mammografi? Ni struntar väl inte i de kallelserna, väl?
Just nu erbjuds man (i Stockholm?) att vara med  i en stor studie och det tackar jag förstås inte nej till.
Direkt efter mammografin ska jag gå till nästa rum där jag får besvara en enkät, lämna blodprov och mäta mitt blodtryck.

Nytt samtalsämne: Dagens hiss.
Petra Nielsen berättar på fyran om hur hon blev nykter (och om hur hon var som aktiv alkoholist.)
Heja!

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Nej, man bör nog gå till alla undersökningar, jag missar inga. Sist var det cellprov - väntar på svar.

Cina sa...

Alla undersökningar gås på! Absolut!
Såg Petra på fyran idag. Starkt!

Åsa Hellberg sa...

Snäckan: Bra!

Cina: Bra!

HOUSE of ADELA sa...

Absolut undersökningar!
Synd, Petra missade jag...alltid intressant att höra hur människor lyckas vända!

Kramar
Adela