torsdag 28 juni 2012

Jag följer Martin Melins blogg

och nu är han i Fjällbacka och visar bilder därifrån.
Åhhhh.
Jag ska också åka till västkusten någon gång snart. Och troligtvis klämma in en signering eller två (hej Lysekil) men mest hälsa på mina brorsbarn. Hem och vända. Jag är ju mitt i min redigering och några lata dagar är inte att tänka på.

Och så måste jag visa er vad jag fick med posten idag:
























Tusen tack Frida, den blir perfekt på min tågresa västerut.













6 kommentarer:

Sus sa...

Jag har inte köpt boken än.
Vi kommer till Bästkusten den 13/7..är du där då? Sms:a gärna i så fall!
Var i Farsta idag en snabbis men hade ont om tid.

Åsa Hellberg sa...

Jag vet inte än. Återkommer. Kram!

Shamrock sa...

Å vad bra. Jag har läst om den på någon blogg och tänkt beställa den. Men har inte kommit på vad författaren heter och inte lyckats hitta inlägget. 1000 tack nu har jag beställt den

Åsa Hellberg sa...

Men vad bra!

FRIDA sa...

Åh så fint Åsa!

Jag länkar när jag kommer hem.

Kram Frida

Åsa Hellberg sa...

Haha