torsdag 21 juni 2012

Förra inlägget var nummer 5000.

Jag tänker inte gå tillbaka för att se vad alla dessa har handlat om, men jag tror att vi kan hitta en röd tråd det första året, och en annan det senaste.
Otrohet och skrivande. Två liv, men ändå inte. Såklart. 

Det har hänt en hel del sedan första inlägget i februari 2009.
En del har jag berättat om, annat behåller jag för mig själv.
Jag tror att det är viktigt. Det senaste alltså.
Kan man behålla sin integritet kan man nog blogga hur länge som helst.

Mitt sikte är nu 2015.

15 kommentarer:

Agneta sa...

Bra jobbat! Jag ser fram emot att fortsätta läsa din blogg!

Ninas skrivarlya sa...

Oj. Jag har bara skrivit 1055 inlägg. Får nog jobba på lite.

Men du har helt rätt i att man inte kan "outa" allt i bloggen. Jag kan vara personlig men inte privat. Inte allt för privat i alla fall...

Fru Venus sa...

Du har så rätt!
Jag är glad att jag bara är uppe i 3300+ på 2½ år, jag har ju så förbenat med text, folk ska orka läsa också!

Åsa Hellberg sa...

Tur!!

Åsa Hellberg sa...

Nej, det finns gränser för vad man vill dela med sig av.

Åsa Hellberg sa...

Och det gör vi, allihop!

Shamrock sa...

Jag har några kvar till 1000 - jubileumet. Jag ser fram emot att få fortsätta läsa din blogg

Ebba Range sa...

Vajert - som man sa när jag var barn!

Näe - man kan inte lämna ut sig helt. Men ändå vara personlig och bjuda på sig - där är du föredömlig! Heja!

Ebba Range sa...

Glömde säga att jag inte har en aning om hur många inlägg jag gjort - konstigt nog, jag som verkligen gillar statistik!

Malin Persson Giolito sa...

Heja Åsa!

Anneli Stålberg sa...

Grattis! Det har blivit ett och annat in lägg.

Åsa Hellberg sa...

Tack!

Åsa Hellberg sa...

Jag råkade bara se det när jag öppnade bloggen. Det står på inloggningssidan.

Åsa Hellberg sa...

Heja mig!

Åsa Hellberg sa...

Ja, det är ju inte klokt!