onsdag 6 juni 2012

Min bokhylla består

i princip enbart av lättsamma saker som underhållning, relationsdramer och deckare. Det jag tror är "säkra kort" för min smak.

Jag hade troligtvis aldrig läst "Berg har inga rötter" om det inte var så att jag träffat Manne Fagerlind på en julmiddag
Och det var väl tur det, för jag tyckte oerhört mycket om hans bok.
Ni som inte bara måste ha fluff har en läsupplevelse att se fram emot.
Jag tror till och med att flera förlag ville ha den här debuten.
En prisvinnare?

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

Sätter upp på min bibbalista :-)

Åsa Hellberg sa...

Gör det, den är jättebra!

Anonym sa...

Själva titel är en sådan som jag blir nyfiken på - så den ska jag läsa
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Ja, gör det, Sanna!!

Björn Carheden sa...

Samma här. Om jag inte via Pernilla Alm, vars bok "Alltid du" följt växa fram, hade jag inte stött på Mannes fina bok. Jag skattar den högt och ser fram emot Mannes nästa bok.

Åsa Hellberg sa...

Björn, vad roligt att se dig här.
Ja, jag ser också fram emot hans nästa.

Märta sa...

Spännande! Skriver genast upp den på semesterläslistan. :)