måndag 2 augusti 2010

Jag fick en köpare direkt.

Blocket är oerhört smidigt måste jag säga. Fem minuter efter att min annons var inne fick jag svar.
Tur va?

För övrigt funderar jag på om jag inte är rätt gammal ändå.
Jag har börjat prata högt med mig själv.
Speciellt när det är något jag ska skriva, som nu.
Får jag ett sms skriker jag svaret på det rakt ut... innan jag ens har börjat skriva.
Jag oroar mig därmed för hur det ska gå att skriva en hel bok till.
Ska jag behöva drabbas av heshet bara för att jag ska få ur mig några ord på en skärm?

Vad tror ni, går det att träna bort eller är jag nu dömd att prata högt med mig själv resten av mitt liv?

Nu ska jag prata med några andra ett tag.
Det känns skönt och betydligt mer normalt.

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Ha ha...skrattade när jag läste ditt inlägg=) Måste väl betyda att det är som om "någon" läser din nya bok högt redan innan den är skriven och klar?=)

kram!

Åsa Hellberg sa...

Haha, ja kanske det:)