onsdag 8 december 2010

Halv tolv

fick jag ett sms från sonen där han undrade om jag kunde tänka mig att kvista förbi skolan med 150 kronor eftersom Idol-Andreas Carlsson var där och signerade sin senaste bok "Dandy."
Så klart jag kunde.
Jag vet hur kul det är att träffa idoler livs levande (betänk att jag har varit i närheten av Frank Sinatra) och just Andréas gör ju precis det som sonen vill göra en vacker dag; ljuvlig musik som säljs i miljonupplagor.

Nu blir det ugnspannkaka hos Hellbergs i Farsta, långt från LA och glamourösa restauranger.

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Om DU läser boken vill jag gärna ha en recension :-)

Guldkorn by Elin sa...

Du är en fin och snäll mamma du! :)
Såna saker betyder så mycket.

Åsa Hellberg sa...

Venus; det ska du få:)

Elin; jag har en snäll son, det är roligt att hjälpa någon som blir uppriktigt glad.