torsdag 2 december 2010

Idag måste jag

frosta av frysen eftersom dörren till den inte riktigt har varit stängd i natt.

Ingen större fara eftersom den inte var fylld av dyrgripar utan mer av sånt som borde ha hivats för ett par veckor sedan när jag hade planerat att göra det.
Jag vet inte varför jag inte gjorde det då, det kan bero på att jag lätt för att glömma bort just sånt.

Så; vysch ut med alla kylvaror på balkongen eftersom det inte går att stänga av strömmen enbart till frysen.

Men först dagens första och sista klient.
Resten av den här dagen är vikt åt föreläsningen.

4 kommentarer:

Martina sa...

Ett måste som blir allt för sällan även för mej.
Idag måste jag klara av ett skriv uppdrag om lärande miljöer inom förskolan.

Spader Madame sa...

Ha en toppendag!

Åsa Hellberg sa...

Martina; lycka till!

Spader; tack det samma.

Unknown sa...

http://maxalas.blogspot.com/2010/12/american-top-model.html