fredag 3 december 2010

Ikväll

är det dags för mycket skratt i sonens rum.
Hans två bästa vänner kommer hit och jag tycker att det är det ljuvligt att höra hur roligt de har tillsammans.
En annan fördel är att han kommer att tokstäda sitt rum.
Jag skulle tro att det är klart när jag kommer hem från kliniken.
Vilken tid jag kommer hem är svårt att säga.
Det snöar och är fredag; en inte alltför lyckad kombination i min stad.

Väl hemma tänker jag hänga i min soffa resten av kvällen.
Jag har en stark fredagskänsla just idag.

5 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Åh så härligt. Att umgås med kompisarna hemma hos sig på en fredag var det bästa jag visste. :-)

Hoppas du får en fin fredagkväll och kommer hem i tid. Tack för dina kommentarer, jag blir alltid så glad!

Sofie B-C sa...

Vad roligt att höra om skratten i ert hus -jag förstår precis vad du menar, man blir så glad! Tror vi har söner i samma ålder.I den åldern går man ju inte runt och kiknar precis -inte som de är små. Men det är en fin ålder och när 16-17 åriga killar spricker upp, ja då skiner solen!
Hoppas din kväll blir bra!

Unknown sa...

Jag har en sjuttonåring snart 18 och när hannångång skrattar då undrar man..."men vad har hänt?" Det var ett par gånger för ett par veckor se´n och jag tänkte "kanske är han kär?"
Ja, kontentan är ju att dom skrattar inte så ofta i den åldern gullgossarna.
Ha en skön fredagkväll i soffan.

Åsa Hellberg sa...

Alexandra; tack det samma!

Sofie; tack det samma:)

Anna; tusen tack.

Anneli Stålberg sa...

Ha en riktigt skön fredagskväll och njut av alla skratt som du får höra :)