tisdag 28 december 2010

Som om det inte räckte med allt godis.

Nu har vi ätit pizza.
Mina XX.8 kilo kommer att vara ett par till innan helgerna är över, men strunt samma.
Ju mer av mig desto bättre heter det väl?

Innan pizzan tog jag en promenad och trots att det inte är så många minusgrader blev det vansinningt kallt om öron och lår.
Alltså sitter jag med min stora pläd över mig nu för att värmas upp igen.
Gunde är på fyran.
Det är en go gubbe tycker jag.
Han skulle aldrig vara så korkad att han låter bli mössa och långkalsonger när han går på promenad.
Jag ska tänka på honom nästa gång jag sticker näsan utanför dörren.

3 kommentarer:

Ninas skrivarlya sa...

Konstigt det där att man aldrig lär sig vissa saker. Att gå ut och vara välklädd är en sådan sak som jag fortfarande lär mig som 44-åring. ;)

Åsa Hellberg sa...

Visst är det konstigt.
Hur min 16-åring ska klä sig vet jag precis:)

Robert W sa...

Ta du en extra kaka till kaffet också. Det är du värd.