onsdag 22 december 2010

Jag slår av på tempot

exakt klockan 17.00 idag.
Det är i alla fall så planen ser ut just nu.
Fyra dagars ledighet är vad som då står på schemat och det tillhör ovanligheterna att få vara ledig så länge.
Jag kan garantera att jag ska njuta av varje minut.
Även köerna i morgon känns som en smekning eftersom det för mig är härligt att inte ha några tider att passa.
Jag kan stå där i min kö och vissla obekymrat medan tiden går.

Så ser det inte ut idag och att sitta här och blogga har jag verkligen inte tid med.

Tjoho.
Om två dagar är det julafton!

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Tjoho! Sista rycket då!

Pennelina sa...

Ja, kan du tänka dig att vi är så nära... det säger bara poff, och vi är på andra sidan julen :-D

Kramar <3

Kaxig Qvinna sa...

Önskar dig och sonen en god jul. Själv firar vi redan ikväll.. barnen hos sin far den 24:e men vem vet när Jesus egentligen föddes.. inte jag i alla fall. Kram

Åsa Hellberg sa...

Spader; japp.

Pennelina; ja, mycket slit för några få dagar:)

KQ; tack det samma!!