lördag 4 december 2010

Inlägg 2 500

borde handla om något viktigt som bränner till, gör dig glad/förbannad/uppmuntrad eller som får dig att göra något behjärtansvärt under julen.

Men icke.
Trivialiteterna staplas på varandra i bloggen just nu, allra mest för att jag har varit så förfärligt seriös under veckan som har gått.
De flesta av er inte har träffat mig när jag är i mitt allvarligaste och om det kan jag inte berätta så mycket mer än att det inte dansas runt några julgranar.
Än.
Kanske nästa år?
Hellberg coaching borde ordna en egen julfest för alla som kommer att må gott julen 2011 trots att det kanske ser rätt mörkt ut just nu?

Det finns ljus där borta för alla dem som vill, tror och vågar.

3 kommentarer:

Shamrock sa...

Det är oftast blahainläggen som blir de bästa, det är ju de som gör bloggen

Åsa Hellberg sa...

Haha, ja så kanske det är.

Pennelina sa...

Visst finns det ljus :-D

Kram <3