fredag 17 december 2010

Martina och Erik Haag

var rent av lysande i "På Spåret."
Kul som tusan och själv skrek jag som vanligt svaren rakt ut, emellanåt helt uppåt väggarnasvar och andra som var helt rätt.
Iklädd pyjamas, håret i teskedsgummeknut och med glasögonen på nästippen ser jag troligtvis inte lika klok ut som jag emellanåt hävdar att jag är, men det är ju skit samma en fredagkväll i Farsta.

Jag laddar för morgondagens gran finale av julpyntandet och gör det med att totalt koppla av, det går nämligen inte att göra annat i rutig flanell.

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Visst är det kul när man kan allt där hemma i soffan ;-))

Shamrock sa...

Jag sitter oxå och gissar högt - till makens irritation

nillas liv på pinnen sa...

Jag har en känsla av att du är sketasnygg där i pyjamas och teskedsgummeknut. Har jag rätt eller har jag rätt?

Åsa Hellberg sa...

Venus; japp:)

Shamrock; strunta i honom, ge honom de rätta svaren istället:)

Nilla; Ha Ha Ha.